راه حل های پیشرفته سنجش فیبر نوری

 درباره ما

چشم انداز ما این است که اولین انتخاب برای راه حل های توزیع شده یکپارچه سنجش فیبر نوری باشیم. سیستم های ما بمنظور نظارت، امنیت و ایمن سازی پرسنل و دارایی های حیاتی مورد استفاده قرار میگیرند.

شرکت Bandweaver از سال ۲۰۰۲ سنسورهای مانیتورینگ پیشرفته فیبر نوری و تکنولوژی های ادغام شده را برای مشتریان خود فرآهم آورده است.

ما متعهد به ارائه محصولات و خدمات قابل اعتماد، نوآورانه، مشتری محور و دارای ارزش افزوده از طریق تیم متعهد و با استعداد خود هستیم.

تکنولوژی پیشرو در بازار Bandweaver در بخش های کلیدی زیر استفاده میشود:

  • امنیت
  • حریق و آتش سوزی
  • صنعت برق

آنجا که به ما احتیاج دارید

شرکت Bandweaver بیش از ۳۰۰ پرسنل را استخدام کرده، تا از مشتریان خود در سراسر ۶ قاره پشتیبانی کند.

نمایندگی شرکت Bandweaver در ایران شرکت توسعه الکترونیک سفیر

با امکانات و تیم های پشتیبانی در سراسر کشور ایران ، تضمین میکند که میتوانیم مشتریان را دقیقا در هر کجا و در هر زمانی که به ما نیازمندند پشتیبانی کنیم.بعلاوه، ما شبکه ای جهانی از شرکای قابل اعتماد داریم که قادر به مدیریت و پشتیبانی از پروژه های مقیاس بزرگ هستند. این شرکای بدقت انتخاب شده، با دانش بی نظیر بازار، پشتیبانی محلی و تخصصی را ارئه میدهند.

اینجا هستیم برای پشتیبانی

شرکت توسعه الکترونیک سفیر نمایندگی  Bandweaver بصورت رسمی و انحصاری در ایران

 تیم گسترده ای از پرسنل پشتیبانی مهندسی و لجستیکی بمنظور اطمینان از تحویل پروژه ها با بالاترین استانداردها دارد. این موارد شامل:

  • طراحی مهندسی Front End (FEED).
  • مدیریت پروژه.
  • نصب و راه اندازی سیستم.
  • آموزش محصولات.
  • پشتیبانی و نگهداری برای مصوبات مستقل.

امکانات و تسهیلات در سطح-جهانی

ما بیش از ۳۰ مهندس تحقیق و توسعه اختصاصی، با تجربه گسترده از شرکت های نو پای پویا تا شرکت های معتبر و بزرگ در سراسر جهان داریم.

تیم های ما در مراکز اصلی در سراسر آمریکای شمالی، اروپا و آسیا متمرکز شده اند و با مشتریان کلیدی، شرکای فن آوری و موسسه های دانشگاهی همکاری جهانی شکل داده اند تا پا را فراتر از محدودیت های راه حل های مانیتورینگ بگذارند.

 بمنظور مدیریت دقیق کیفیت و قابلیت اطمینان، شرکت Bandweaver یک تولید کننده ادغام عمودی با کنترل کامل بر تمام اجزاء سازنده، در داخل تسهیلات مدرن ۱۰۰۰۰ متر مربعی، با اتاق تمیز کلاس ۱۰۰ است.

 محدوده قابلیت های تولیدی از جزء فیبر تکی تا مونتاژ ابزار دقیق و یکپارچه سازی سیستم است.

 تکنولوژی پیشرفته

Bandweaver مفتخر است که امروزه یکی از پیشرفته ترین سیستم های مانیتورینگ فیبر نوری موجود در بازار را دارد، که شامل سنسورهای دمای توزیع شده (DTS) و سنسورهای صدای توزیع شده (DAS) است.

چرا استفاده از تکنولوژی فیبر نوری؟

دقت موقعیت مکانی : فن آوری پیشرفته پردازش سیگنال سرتاسر زون های قابل پیکربندی، شناسایی سریع و دقیق موقعیت مکانی خاص یک رویداد را امکانپذیر میکند.

زیر ساخت کاهش یافته : هزینه های کلی نصب و نگهداری در مقایسه با فن آوری جایگزین کاهش یافته.

قدرتمند : مقاوم در برابر تداخل الکترومغناطیسی و ذاتا ایمن، بدون نیاز به برق در مسیر نصب.

شناسایی زود هنگام : تشخیص سریع دخالت بلقوه تصادفی یا بدخواهانه قبل از شدت یافتن آن.

چندکاربردی : مناسب برای طیف وسیعی از کاربری ها در محیط های مختلف بدون لطمه زدن به دقت موقعیت مکانی یا قابلیت های طبقه بندی رویداد.

تعمیر و نگهداری کم : راه حل بدون خوردگی و پسیو بدون دیافراگم، اتصالات و بخش های متحرک.

تصمیم گیری بهبود یافته : ارائه اطلاعات دقیق، بموقع و عملی.

پایداری در مقابل برش کابل و خرابکاری عمدی : شناسایی بی وقفه، حتی اگر کابل بریده یا آسیب ببیند.

به حداقل رساندن آلارم های کاذب : با استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی، رویدادهای واقعی را از نویزهای محیطی جدا میکند.

یادگیری ماشین پیشرفته

Bandweaver یک پیشرو در هوش مصنوعی (AI) است. با استفاده از شبکه های عصبی عمیق (DNN) سیستم های ما عملکرد سیستم را بهبود میبخشد، مزایای متعددی را برای مشتریان فراهم میکند. 

  • قابلیت شناسایی و تشخیص بهبود یافته.
  • آلارم های کاذب کاهش یافته.
  • زمان نصب و راه اندازی کاهش یافته.کیفیتی که میتوانید اعتماد کنید Bandweaver دارای گواهینامه ISO9001 است و تحت یک برنامه توسعه مستمر خیلی دقیق قرار میگیرد و تمام محصولاتش را مطابق با استانداردهای برجسته بین المللی آزمایش میکند. مثل امکانات گسترده آزمایش محیطی درون سازمانی، Bandweaver نیز از آزمایشگاه شخص ثالث برای تائید و تصدیق مستقل استفاده میکند. بعلاوه، Bandweaver همچنین یک تامین کننده پیشتاز در صنعت مخابرات است که برخی از سختگیرانه ترین الزامات کیفیت و قابلیت اطمینان را دارد. راه حل های ما

راه حل های ما

آتش و حریق

شناسایی حرارتی خطی

طیف وسیعی از سیستم های مانیتورینگ فیبر نوری Bandweaver بطور خاص برای افزایش امنیت زیر ساخت های حیاتی و پرسنل طراحی شده اند.

با استفاده از تکنولوژی خطی تشخیص حرارت (LHD)، راه حل هایی را برای تشخیص حریق، مانیتورینگ محیط ها در سراسر مسافت طولانی (دارایی های خطی) را معمولا برای محیط های خاص پر مخاطره، فرآهم میآوریم.

سیستم های شناسایی حرارتی خطی میتوانند آتش سوزی را در هر نقطه از طول کابل حسگر حرارتی خطی در سرتاسر مسافت های چندین کیلومتری تشخیص دهند. Bandweaver از حسگر دمای توزیع شده فیبر نوری استفاده میکند که یکی از تکنولوژی های کلیدی موجود در این زمینه است.

این راه حل همراه با خدمات و نرم افزار هوشمند ما، اطلاعات درست را در زمان مناسب به اپراتورها ارائه میدهد.

چه دارایی در یک مکان دور افتاده یا درون شهر شلوغی باشد، راه حل های Bandweaver تصمیم گیری سریع را ممکن میسازد و به حداقل رساندن خسارت، جلوگیری از خرابی فاجعه بار و کاهش ریسک های مالی، زیست محیطی و اعتبار کمک میکند.

 امنیت

سیستم شناسایی نفوذ به محیط پیرامونی (PIDS)

سیستم های شناسایی نفوذ به محیط پیرامونی (PIDS) سیستم هایی هستند که در یک محیط خارجی استفاده میشوند تا حضور یک متجاوز را که سعی به رخنه کردن به محیط را دارد شناسایی کند.

تکنولوژی فیبر نوری به سرعت در حال تبدیل شدن به تکنولوژی مورد انتخاب برای کسانی است که به دنبال یک راه حل دقیق، قابل اطمینان با حداقل الزامات زیر ساختی هستند.

شناسایی نفوذ فیبر نوری Bandweaver میتواند حرکت هر دو وسایل نقلیه و افراد را تشخیص دهد، امکان اعزام سریع تیم های امنیتی به نقاط حوادث مختلف را قادر میسازد.

کابل فیبر نوری میتواند روی فنس متصل شود یا درون زمین دفن شود، که استفاده این راه حل را برای طیف وسیعی کاربردها ممکن میسازد. این سیستم برای سایت های کوچک محیط های پیرامونی و مرزهای بزرگتر از ۱۰۰ کیلومتر کاملا مقیاس پذیر است.

فهرست
شرکت سفیر در خدمت شماست
ارسال پیام