سامانه پلاک خوان سفیر

نرم افزار مدیریت پارکینگ سفیر یک ابزار قدرنمتد برای کنترل هوشمند ، خودکار و یکپارچه ورودی و خروجی های پارکینگ ها می باشد . که توانایی رصد ،ثبت ورودی ها بر اساس پلاک ، باز کردن راهبند بر اساس زمانبندی تعیین شده و … را با رابط کاربری بسیار ساده و در عین حال کارا فراهم میکند .

معرفی نرم افزار
نرم افزار مدیریت پارکینگ سفیر نرم افزاری بومی و فارسی برای مدیریت و کنترل ورودی و خروجی سازمانی است که از دقت عملکرد بالایی برخوردار است و در شرایط نوری مختلف به خوبی توانایی خواندن پلاک های مختلف را داراست . این نرم افزار قابلیت کنترل کامل راهبند را داشته و با توجه به سیاست تعیین
شده از سوی سازمان ورودی و خروجی سازمان را کنترل می کند .
نرم افزار برای مدیریت ورود و خروج امکان تعریف گروه ها و افراد مختلف را فراهم می سازد که ساعات مجاز برای ورود و خروج را برای افراد و گروه ها میتوان تعیین نمود . نرم افزار همچنین قابلیت گزارش گیری بر اساس فیلتر هایی که کاربر اعمال میکند را داراست . از ویژگی های دیگر نرم افزار رصد دربورودی و خروجی است . که امکان مشاهده آنلاین درب را به کاربران می دهد.

ویژگی های نرم افزار :
– قابلیت تعریف گروه های مختلف با زمانبندی هفتگی
– قبلیت تعریف افراد مختلف با زمانبندی هفتگی شخصی یا گروهی
– امکان بازکردن راهبند با استفاده از I/O module تحت شبکه
– تعیین سیاست باز شدن راهبند برای شرایط مختلف
– قابلیت باز کردن انواع راهبند ها
– تمامی تجهیزات جانبی نرم افزار تحت شبکه می باشد
– رابط کاربری بسیار ساده و فارسی
– دقت بسیار بالای پلاک خوانی
– پلاک خوانی بر اساس تصویربرداری رنگی و مادون قرمز
– قابلیت تنظیم ماسک برای قسمت هایی از تصویر که نباید از آنجا پلاک خوانده شود
– پلاک خوانی فقط در صورت حرکت در تصویر برای جلوگیری از ثبت تکراری پلاک اتومبیل پارک شده
– تعیین جهت اتومبیل )ورود و یا خروج(
– ذخیره تصویر پلاک علاوه بر متن پلاک برای اطمینان بیشتر
– مشاهده آنلاین درب های ورودی و خروجی
– جستجوی پیشرفته در پلاک های ثبت شده
– گزارش گیری بر اساس فیلتر و با فرمت های ) pdf, excel, xps )
– استفاده از پایگاه داده محلی که به صورت خوردکار نصب و آماده استفاده است
– اتصال به پایگاه داده های sql server تحت شبکه با جستجوی خودکار نرم افزار
– قابلیت watch dog برای راه اندازی مجدد قسمت هایی از نرم افزار که با دستگاه های جانبی در ارتباط هستند.
معرفی قسمت های مختلف نرم افزار :

بخش پخش زنده :
در قسمت پخش زنده کاربر می تواند وضعیت درب های ورودی و خروجی را مشاهده کرده و از آخرین پلاک ثبت شده در درب ورود و یا خروج و همچنین
تعداد ورودی ها و خروجی های آن روز اطلاع یابد .

بخش جستجو و گزارش گیری :
در این قسمت بر اساس مشخصات افراد ، پلاک ها ، وضعیت مجاز بودن ، تاریخ ورود و خروج و وضعیت ورود و یا خروج پلاک های ثبت شده را فیلتر کرد .
همچنین قابلیت جستجوی متنی در نتایج جستجو وجود دارد . با گزینه ذخیره هم امکان ذخیره گزارش در قالب های pdf, excel, xps وجود دارد .

بخش مدیریت کاربران :
در این قسمت امکان درج ، تغییر و حذف اعضای پارکینگ و همچنین مدیریت گروه های تعریف شده وجود دارد . امکان جستجو در کاربران نیز وجود دارد .
برای اضافه کردن کاربر مشخصات اصلی کاربر به همراه فیلد اختیاری عکس و توضیحات پر شده و ساعت های مجاز عبور و مرور کاربر به صورت شخصی یا گروهی تنظیم شده و کاربر اضافه می شود . همچنین در این قسمت امکان دسترسی به بخش مدیریت گروه ها نیز وجود دارد . همچنین در بخش مدیریت گروه ها امکان ایجاد ، تغییر و حذف گروه های مختلف با زمانبندی های مختلف می باشد .

بخش تنظیمات :
در این بخش تنظیمات مربوط به اتصال به دستگاه های جانبی مثل دوربین ، راهبند و تنظیمات ذخیره سازی و اتصال به پایگاه داده وجود دارد . در قسمت تنظیمات دوربین تنظیمات اتصال بر اساس آدرس ip ، تنظیمات پلاک خوانی با توجه به محل نصب دوربین و دوربین استفاده شده و همچنین تنظیم ماسک برای پلاک خوانی انجام می شود .

در قسمت تنظیمات پایگاه داده وضعیت اتصال به پایگاه داده و همچنین اتصال به پایگاه داده های موجود ، وجود دارد . نرم افزار به صورت اتوماتیک تمامی پایگاه داده های موجود در شبکه و پایگاه داده های محلی را لیست میکند و با انجام تنظیمات اتصال امکان ایجاد پایگاه داده نرم افزار به صورت خودکار بر روی آن سرویس دهنده پایگاه داده میسر است . همچین در صورت مشکل امکان اتصال دستی به پایگاه داده نیز وجود دارد.

در قسمت تنظیمات اتصال به راهبند ، تنظیمات مربوط به اتصال به I/O Module تحت شبکه برای کنترل انواع راهبند وجود دارد . وضعیت اتصال به راهبند نیز در این قسمت قابل مشاهده است و حتی به صورت دستی می توان راهبند را باز کرد . در قسمت پایین هم سیاست باز شدن راهبند را می توان تعیین کرد . نوع درب ورودی و خروجی را هم در بالای صفحه برای تشخیص ورود و خروج قابل تنظیم است .برای اتصال آدرس ip و پورت مربوط به ماژول را باید وارد کرد .

سخت افزار ها و دستگاه های جانبی :
دو عدد دوربین تحت شبکه برای کنترل ورودی و خروجی
برای اتصال به راهبند های مختلف از یک I/O Module تحت شبکه استفاده می شود .

دوربین پلاک خوان :

جهت کنترل ورود و خروج به مجتمع ، ثبت پلاک های عبوری همچنین کنترل راه بند بر اساس پلاک های مجاز و غیر مجاز در قسمت درب ورودی مجتمع یک دستگاه دوربین جهت ثبت ورود و یک دستگاه دوربین جهت ثبت خروج در کنار درب ورودی مجتمع نصب می گردد .

کامپیوتر سرور سیستم پلاک خوان :

جهت انجام پردازش ، مدیریت اطلاعات و ذخیره اطلاعات در دیتا بیس یک دستگاه کامپیوتر در کنار درب ورودی نصب می گردد ، شایان ذکر است امکان جابجایی این سیستم در هر نقطه وجود دارد ولی بدلایل امنیتی و امکان قطع ارتباط دوربین ها با سرور بهتر است که در محل درب ورودی نصب گردد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
شرکت سفیر در خدمت شماست
ارسال پیام